Igår

satt jag med mitt manus från det att jag klev upp tills sent igår kväll.
Nu har jag skickat in det till mitt förlag igen så nu får jag eventuellt en del tid över till annat, även om det säkert kommer att bli lite mer arbete med det innan det är helt färdigt.
Idag tänkte jag dock ta itu med lite andra saker som jag ligger efter med. Dessutom skiner solen, så jag ska försöka vistas ute i den så mycket jag bara hinner.
Och så har jag den där boken förstås. Som jag fortfarande inte läst ut. Det ska jag försöka göra också 🙂

sig

7 responses to “Igår

  1. Jag trodde just att du höll på med manuset. Känns det bra?
    Jag har fortfarande oooooont, så jag hällde ut mig i solstolen på altanen på eftermiddagen och läste. I dag verkar det bli sommarvarmt.

    Gilla

  2. Det låter bra att det går framåt både med manuset och med läsningen. Här skiner solen idag och jag vet inte vad jag ska ta på mig, vinterkläderna hänger fortfarande kvar i hallen.

    Gilla

    • Haha, mina hänger också kvar i hallen. Jag har tänkt flera dagar nu att jag borde tvätta dem och hänga undan dem, men det blir liksom inte av. Inte för att jag inte kan slita mig ifrån dem, utan troligen bara för att det inte är ett så roligt göromål 🙂

      Gilla

Kommentera

