Helgen i korta drag

I natt har det regnat och nu på morgonen hade vi bara 17 grader varmt. Riktigt behagligt efter den här värmeböljan.
I övrigt har den här helgen varit rätt händelsefattig, men i går var vi och fiskade en sväng och idag sitter jag och funderar på vad mitt nästa läsprojekt ska bli. Funderar på En man som heter Ove. De flesta verkar ju gilla den och säkert gör jag det också. Om jag nu bara får tummen ur och laddar ner den vill säga 🙂

sig

8 responses to “Helgen i korta drag

  1. Här svajar termometern runt 15. Helt mulet.
    Jag har ägnat en del av dagen åt att städa. Tycks aldrig bli klar med det. 😀

    Gilla

  2. Vad skönt att det blev en stunds lättnad med svalare temperatur.
    Här blev det smällhett idag – tänkte på dig då när jag kom in efter hundpromenaden och slet av mig varenda klädtrasa. Blev en tunn klänning bara till slut. Det är när det är åskvärme som det är som värst.
    Det flög in en geting här idag 🙂 Jag avvaktade – drog undan gardinen och ut flög den igen. Jag skulle velat ha en äggula att erbjuda den … men det hade jag inte.

    Gilla

    • Skönt att värmen kommit till dig också 🙂
      Haha, du är så rolig, Ebba. Men getingarna tycker nog det är trevligare att komma på besök hos dig än hos mig i alla fall 🙂

      Gilla

Kommentera

