Litet Magasin

Nu har min förläggare startat en nättidning. Helt galet vad mycket hon hinner med och vill ni veta mer om henne kan ni med fördel läsa Litet Magasin och ni hittar den här.
I det här numret finns ett utdrag ur min kommande bok Lex Limbo. Men även information om fler titlar som förlaget ger ut under hösten. Och en hel del annat också förstås.
Jag är m a o i gott sällskap med andra författare hos Litet förlag.
Men fram tills alla boksläpp, kan man alltså med fördel läsa tidningen.
Jag jobbar väl vidare då med skrivandet. Vad tror vi om det? 😀

sig

10 responses to “Litet Magasin

  1. det är toppen, å som nån brukar skriva. Pepp, pepp, pepp. 🙂

    Gilla

  2. SPÄNNANDE!
    Och tänk som vissa hinner och orkar med! Och en annan som dimper så snart det blir lite mer än det vanliga. 😉

    Gilla

    • Jamen man måste få vila mellan varven också. Vila är jätteviktigt 😉

      Gilla

      • HAHAHA! Det får bara inte bli så mycket av ”Det Dagliga” som det varit här de senaste dagarna. Då blir det ju ingen ork över till det egna! 😀
        Lyckans ost som kan skriva på heltid och verkligen ha möjlighet ägna dig åt det.

        Gilla

        • Ja, det är lite av en ynnest faktiskt. Men om jag kommer in på distanskursen jag sökt och som börjar i höst, blir det lite mindre skrivtid, men det brukar ordna sig ändå. Sitter sällan mer än 4 timmar i sträck i alla fall. Dessutom är kursen jag sökt en med kreativt skrivande (samt lite om författarekonomi etc), så jag tror det kan bli intressant. Om jag kommer in vill säga. Det är ju en högskolekurs, så vi får se 🙂

          Gilla

  3. kursen låter spännande, håller tummarna! Sitter själv o jobbar med mitt lektörsutlåtande sedan ska den in för omläsning och efter det får vi se vad som händer 🙂 Pepp för ditt skrivande!

    Gilla

    • Ja, jag tror det kan bli roligt 🙂
      Det låter spännande med lektör. Har själv aldrig anlitat någon sådan, men jag kan tänka mig att det är väldigt intressant att få ett sådant omdöme 🙂

      Gilla

Kommentera

