Min vecka

I den här veckan dimper mitt manus ner i brevlådan för en sista vända korr innan tryck. Så, då vet jag vad jag gör alltså 🙂
Men idag har jag planerat in fika med en väninna och så tänkte jag jobba lite till på manuset jag skriver på nu, för gissningsvis kommer inte korrekturen förrän tidigast imorgon.
Det är lite mulet idag, men jag håller tummarna för att det inte blir något regn i alla fall eftersom jag tänkte ta en promenad till det där fikat. En sträcka på över 4 kilometer enkel väg och då är det ju inte så kul om det spöregnar.
Hoppas ni andra också får en finfin vecka 😀

sig

16 responses to “Min vecka

  1. Jamen då har du helt klart fullt upp den närmaste tiden! 😀
    Men kul fullt upp!

    Gilla

  2. Låter som en bra vecka!

    Gilla

  3. Spännande! Både med manus och regnuppehåll. Det ska bli intressant att höra hur det gick/går med allt. Lycka till 🙂

    Gilla

  4. Vilken fin blogg du har Eva-Lisa! Trevlig är den också! Såg att du lagt till våra bloggar i högerfältet, ska försöka fixa det i veckan men kan inte påstå att jag är speciellt bra på wordpress. Det är Nina som hjälpt mig 🙂 Just nu stör jag mig på att mitt bokomslag är så litet. Bilden vägrar bli större! Passa på och njut av ditt ”sommarlov” innan du får tillbaka ditt manus. Jag får tillbaka mitt sista juni, vill inte ens tänka på 🙂 .

    Gilla

    • Tack så mycket, Ida! Ja, jag måste ju hålla mig underrättad vad ni gör :D. Nina kanske kan fixa en större bild på omslaget åt dig, så löser det sig 🙂
      Japp, jag passar på och njuter av mitt ”sommarlov” tills manuset anländer. Passa på att njuta du med 😀

      Gilla

  5. Du har väl inte missat dagens nyhet? 🙂 🙂

    Gilla

Kommentera

