Min arbetsplats

Kommer att vara där ute idag.
När altanen är klar på baksidan (vilket säkert inte blir i år för alla som renoverat och byggt på ett hus, vet vilket evighetsgöra det är) ska jag sitta där istället. Men tills vidare får jag alltså nöja mig med soldäcket.
I rasterna tar jag kanske ett dopp, men det är inget löfte, mer en tanke 🙂
Okej, då ska jag bara dammsuga och plocka undan lite grejer här inne (som inte jag har dragit fram, ändå är det jag som alltid tar bort dem) och sen kör jag.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

sig

11 responses to “Min arbetsplats

  1. ser riktigt härligt ut. å de e ju tanken som räknas 🙂

    Gilla

  2. Å så underbart du bor!

    Gilla

  3. Det är bara lite synd om dig 🙂

    Gilla

  4. Så fantastiskt vackert det ser ut! 🙂

    Gilla

  5. Men åh så fantastiskt härligt det ser ut! Vad underbart ni har det! 🙂

    Gilla

Kommentera

