Min release

Eftersom vissa av mina förlagskollegor redan börjat spika datum för releasefesten, tänkte jag passa på att blogga lite kring släppet av min egen bok.
Jag kommer inte att ha någon releasefest, men det beror absolut inte på att det inte hade varit så himla skoj att träffa er alla, utan helt enkelt på att jag blivit lite tråkig på äldre dar 🙂 Jag har blivit som tjuren Ferdinand, typ.  Hade boken släppts för 6 7 år sedan, hade det med all säkerhet blivit party. Men numera trivs jag bättre här, där jag kan sitta under min korkek rönn och lukta på mina blommor, skriva mina böcker.
Hur som helst ville jag passa på att skriva det här så ni inte tror att ni blev bortglömda. För om jag hade haft en fest hade jag förstås bjudit samtliga från mitt förlag och en hel drös med andra människor också.
Så, nu vet ni att på releasedagen sitter jag antagligen fortfarande där under min rönn och skriver på nästa bok 🙂
Men på bokmässan kommer jag att vara. Och om vi inte träffas före det, så kanske vi ses där.

sig

7 responses to “Min release

  1. Härlig Bild! Du under en rönn och i full fart med att skriva. Sol som lyser förstås och lite lagom vindbris, så där så skuggan under rönnen lever. 😀

    Gilla

  2. Helt rätt, man ska göra som man själv vill!

    Gilla

Kommentera

