Mer lästid

blir det idag.
Det regnar och är allmänt trist utomhus, men jag hann i alla fall med en promenad innan första skuren kom.
Nu är det uppehåll, fast jag tror inte att det varar särskilt länge.
Jag ska fortsätta läsa ett manus som jag verkligen gillar och eventuellt börja på någon bok också. Det har varit dåligt med läsning här ett tag måste jag säga. Får kanske ta igen det nu då 🙂

sig

2 responses to “Mer lästid

  1. Här är det mellanväder. Inget regn tack och lov.
    Fullt ös idag med att hjälpa andra med strulande dator.
    Det är jättehärligt läsa sånt man gillar! Jag har haft dåligt med tid till att läsa på ganska många dagar, Men nu är jag ledig två veckor. Så åtminstone en del av den tiden borde kunna fyllas med läsande.

    Gilla

    • Det tycker jag att du ska passa på att göra! 🙂
      Nu kom solen fram här igen och jag har läst ut manuset. Perfekt! Då blir det nog att gå ut en sväng 🙂

      Gilla

Kommentera

