Intryck

Jag vet inte varifrån andra hämtar sina intryck, men sedan jag kom hem på heltid till Sverige igen, har jag insett att det flesta av dessa hittar jag på Facebook, bloggar (som inte handlar om skrivande) och då och då i kön i en livsmedelsaffär 🙂
Det kan t o m röra sig om kommentarer som görs under en artikel i en tidning. Speciellt om folk blir oense, då kan man verkligen hitta ”godbitar”.
Sen får man givetvis förfina och slipa dessa så de passar i manuset, men det är fantastiska källor att ösa ur 😀
Varifrån hämtar ni era intryck?

sig

5 responses to “Intryck

  1. Överallt. Hemma, borta. På nätet. Bland folk jag känner och inte känner. Genom att tjuvlyssna eller bara gå omkring och samla. Jag är en svamp när det gäller sånt. Allt kan användas nån gång.

    Gilla

  2. Vilken fråga du ställer!!! Lite här och där antagligen! Ute i livet! Nåt liv! Det där vi kallar verklighet! haha

    Gilla

Kommentera

