Dagen för dagen D

Okej, så då är det inte längre frågan om dagar utan timmar.
På måndag ska jag göra en intervju för en tidning, men den hinner jag nog förbereda mig för eftersom det är några dagar kvar.
I morgon kommer jag att blogga om några av de platser som boken utspelar sig på.
Idag tänker jag bara ta det lugnt 😉

sig

15 responses to “Dagen för dagen D

  1. passa nu på att koppla av, det lär väl kanske bli lite av den varan de närmaste veckorna. så njut av dagen och försök hålla fjärilarna i magen lugna, fast egentligen är det väl omöjligt. 🙂 men det är ju glada sådana som flyger runt och det må bara kännas glatt och positivt, det är kanske som man som barn kände dagen före julafton. förväntningarna om det stora som man önskat sig. är väldigt glad för din skull. Micke

    Gilla

  2. Ahh spännande. Exakt vilken dag är det den släpps?

    Gilla

  3. Ja för sjutton! Ta det lugnt!!!!! 😀

    Gilla

  4. Jamen, härligt! Ser fram emot att få läsa om platserna. Alltid kul att höra om jobbet runtom också.

    Gilla

  5. Pirrigt. Spännande. Nyfiket. Wow vad häftigt! Tänk att det är dan före dan idag 🙂

    Gilla

  6. Stort lycka till! Hur kan man komma över ett signat ex?

    Gilla

Kommentera

