Men idag då?

På grund av olika anledningar har jag fått vänta lite på min bok (alltså att få hem den).
Den skulle ha kommit igår, men nu har jag fått bekräftat att den bör dyka upp idag.
Det smått ironiska med det här är att den som beställde den från exempelvis en nätbokhandel, antagligen hinner hålla i den före författaren till den 🙂

Hur som helst. Idag hoppas jag att även jag får bläddra i den. Men jag vågar inte hurra än. Jag väntar tills i eftermiddag 😉

Dezmin

9 responses to “Men idag då?

  1. Åh, vad jag förstår dig just nu!

    Gilla

  2. Den där väntan är olidlig. Man vill ju helst ha fått boken ungefär för en vecka sen. Håll ut!

    Gilla

  3. Åh vad nervös jag skulle vara!

    Gilla

  4. Du skulle kanske också beställt ett exemplar från nånstans! hihi
    Har det hänt nåt under dagen?
    Här har inte hänt nåt under (eftermid)dagen. Jag har bara lyssnat på bok och suttit ute.
    Slöfocka jag!!!!!

    Gilla

    • Nej, inga böcker idag, de kommer imorgon 😦 Men jag har ju intervjun att förbereda mig för ändå, så tiden går kanske ganska fort 🙂
      Skönt att slöa. Det ska jag också göra när den här veckan är slut 🙂

      Gilla

      • Nä det är inte skönt längre. Är passiviserad av att ha för lite att göra. Och får då inget annat gjort heller. Inte ett smack händer på DetDagliga.
        Men hoppas på annan plats. Ska på möte på fredag om ett eventuellt ställe… om det bara löser sig…

        Gilla

Kommentera

