Bildbevis

Det blev inget strålande bildbevis på boken, för jag försökte fånga det där ”blanka” i det röda, istället blev det suddigt och konstigt. Nu orkar jag inte försöka mer, så ni får nöja er med den här bilden och ta mig på mitt ord när jag säger att boken är alldeles fantastiskt snygg! 😀 När inte jag fotograferat den ;). Döm alltså inte boken utifrån dess fotograf.

lexlimbokortDezmin

10 responses to “Bildbevis

  1. Wow! den är såå snygg alltså! Du ska verkligen vara nöjd! Vem har hjälpt dig med den?

    Gilla

    • Tack Anna! Det är ju förlaget som stått för den fina formgivningen och hos dem är det Jessica Eklund som ansvarat för omslag och inlaga. Hon är sanslöst duktig!

      Gilla

  2. Löööv på den. Jätteläcker. Den ligger på min inköpslista. Ska bli superkul och snygga böcker är bäst.

    Gilla

    • Vad roligt att höra, Mia, trots den urusla fotografen 🙂 Ska läsa din bok också framöver. Tänkte hinna med alla jag ska läsa innan jul. Men det blir nog inga problem, för samtliga titlar är ju så spännande 🙂

      Gilla

  3. Såå snyggt!! Ser fram emot att snart få hålla i den, och det ska bli fantastiskt roligt att få läsa den i pappersform nu 🙂

    Gilla

    • Tack, Charlotte! Och jag är så glad att du ska få läsa den i papperform snart 🙂 Hoppas att du ska gilla slutprodukten lika mycket som jag gör! Du har kan ju verkligen den här historien utan och innan, kanske lika bra som jag kan den 🙂

      Gilla

  4. riktigt snyggt, väntar på exemplaret, de har inte kommit än, hoppas på imorgon:-)

    Gilla

  5. Rose Marie Bouw

    Wow! Riktigt snyggt omslag!!

    Gilla

Kommentera

