Sent ska syndarna vakna

heter det och kanske var det därför jag vaknade vid halvtre och insåg att jag sovit klart.

Fördelen med det här är att jag kommer att hinna med väldigt mycket idag, bl a förbereda mig ännu lite till för intervjun. Och så hinner jag dricka några fler koppar kaffe förstås. Tog t o m lite glass till den första koppen för, tja, det kändes som en bra idé när man försöker underhålla sig själv efter bästa förmåga.
Så, alla bloggvänner där ute som nu undrar varför jag gled omkring på era bloggar som en osalig ande vid denna okristliga tidpunkt. Moahahaha! Nu vet ni varför 😉

Dezmin

7 responses to “Sent ska syndarna vakna

  1. Har också vaknat tidigt. Inte riktigt så där tidigt. Men för tidigt. Tror att din orsak är bättre än min. Och/eller din sysselsättning. Själv låg jag och tänkte på Orange is the new black…

    Gilla

    • Ja, då låter min morgon bättre än din. Hittills i alla fall. Det ska bli intressant att se om jag håller mig vaken hela dagen idag, eller om jag tvingas ta en liten tupplur senare i eftermiddag 🙂

      Gilla

  2. Det låter misstänkt likt en eftermiddagslur, men man vet aldrig! Ibland går man på full energ ändå! Hoppas allt går vägen precis så bra som det bara kan!

    Gilla

Kommentera

