Dags att flytta

Jag försöker få lite ordning på papper och sådant här hemma, för plötsligt upptäcker jag att jag inte hittar någonting.
Mitt skrivbord är överbelamrat med grejer, mest beroende på att det oftast är min man som sitter i det rummet (där han också har sitt skrivbord) och det som inte han fått plats med på sitt, har han dumpat på mitt.
Själv sitter jag ju oftast i vardagsrummet med laptoppen i knäet och skriver, men nu måste jag få lite ordning på allt.
Loftet är inte riktigt färdigbyggt än, det saknas lister och en trappa upp. Men så fort det är färdigt har jag paxat loftet som min skrivhörna, till vilken jag ämnar flytta. Där uppe kanske jag får ha mitt skrivbord ifred och så slipper jag antagligen ha djur studsandes omkring mig när jag ska försöka skriva.
Jag ser verkligen fram emot att få inreda det som jag vill, med en bokhylla och en mysig soffa hehe. Jag tror att jag kommer att skriva betydligt bättre där nämligen. Då får jag i alla fall jobba ostört.
Låter inte det som en plan? 😀

Dezmin

10 responses to “Dags att flytta

  1. Det låter ju lite som min plan! 🙂
    Ny plats = ny skrivplats = ökat skrivande!!!!
    😀

    Gilla

  2. Låter som en lyxig plan. Håll hårt i den!

    Gilla

  3. Låter som en superplanering – heja loftet 🙂

    Gilla

  4. Låter härligt med ett skrivloft!

    Gilla

Kommentera

