Den här

tänkte jag läsa idag.

hundspann
Jag fick den i samband med att jag signerade en bok 🙂 Och jag fick även den här signerad. Fantastiskt, eller hur? 🙂

I övrigt tänkte jag mest ta det lugnt. Bokmässan väntar runt hörnet och efter den handlar det inte om många veckor innan nästa evenemang väntar. Därför tror jag på läsning just nu.
Vad gör ni för roligt?

Dezmin

8 responses to “Den här

  1. Jag tänker. Eller försöker. Alltså kring dramaturgi och sånt. Och när det inte funkar så läser jag. Eller surfar omkring bland bloggar.

    Gilla

  2. vart på en skördemarknad i Lövånger och sedan lekt lite med att försöka fota, gick sisådär, men de ska väl gå de å. blir nu till å redigera, så med andra ord siktar på att ha roligt eller kanske?… de ska göras i alla fall:-)

    Gilla

  3. Fick tips av en viss kusin att titta in här. =) Hoppas att du gillar boken! Känns nervöst, men roligt! =)
    / Susanne

    Gilla

  4. Verkar vara en mysig bok!
    Idag har Malin & jag signerat på två olika ställen … även om butikerna heter likadant på båda ställena: Klackenbergs Bokhandel – i Vällingby resp. Jakobsberg.

    Gilla

Kommentera

