Mening 5 på sidan 52

Anna Keiler skriver om internationella bokveckan och om en kul bloggutmaning där man ska skriva ner mening 5 på sidan 52 i sitt manus eller en bok.
Eftersom jag har sjukt mycket att göra idag orkar jag inte börja gräva fram något manus i datorn, så jag tar Lex Limbo då.

Hon förlitade sig på att instinkter och snabba reaktioner skulle rädda henne om hon missbedömde en situation.

Så där ja. Då fortsätter jag att göra mig redo inför resan till Bokmässan då 🙂

Dezmin

6 responses to “Mening 5 på sidan 52

  1. Lycka till på Bokmässan! Jag kommer inte dit i år 😦 Kommer ägna helgen åt att läsa din bok istället :-). Jag har just börjat på den, den är bra. Intressanta karaktärer. Jag har en teori om hur tavlan har kommit ut ur huset. Får se om jag har rätt….

    Gilla

    • Vad synd att vi inte kan träffas där 😦 Men en annan gång kanske? Vad roligt att höra att du gillar boken hittills! Och även att du har en teori. Du får gärna berätta för mig sen om du gissade rätt 😀

      Gilla

  2. En alldeles utmärkt mening. Måste nog läsa resten i och för sig för att fatta nåt. Ha en bra mässa!

    Gilla

  3. Väldigt bra mening! 🙂

    Gilla

Kommentera

