Fredag

Och eftersom den här veckan har förflutit i en hög takt med en del saker på ”att-göra-listan”, känns det skönt att bara få varva ner och inte ha några planer alls.
Det första jag ska göra är att leta upp något nytt läsprojekt, tänkte jag. Det andra är lite research (som jag egentligen redan har gjort, men som jag inte kommer ihåg var jag lagt). Det tredje är att andas. Känns som om det var några dagar sedan jag gjorde det sist, även om jag förstår att jag gjort det omedvetet 🙂
Vad har ni för planer för helgen?

Dezmin

20 responses to “Fredag

  1. Planer för helgen: hopptävling, 70-årsfest och skriva novell. Ha en trevlig helg Eva-Lisa, andas lugnt 😉

    Gilla

  2. Min redigering har inte gått som planerat i veckan så ska ta nya tag i helgen. Tänkte även hinna med en del läsning. Ska jag till bibblan och kika idag och hoppas få med mig lagom många böcker hem, alltså inte för många, det är målet i alla fall 🙂

    Gilla

  3. jag ska väl kämpa vidare med redigering, imorrn blir det att kolla Skellefte Aik hemma mot Färjestad, riktigt kul. samt försöka hålla på en del andra pyssel. hoppas att jag tar mig ut med kamera och letar snygga och roliga saker att fota, man kan hitta mycket märkliga ting, alldeles i sin närhet. det gäller bara att upptäcka dem:-) Egentligen så hade jag kunnat hämta en brun labrador tik som blir 8 veckor på lördag. men går å grubblar över hur jag ska göra, är enormt sugen. å de eju de, när man ser en sån då smälter man. men måste också tänka praktiskt, om de kommer fungera, har stor hundvana men livet förändras ju så man måste väga in för och emot. egentligen inget hinder att skaffa hunden. men det är alltid de där ordet, Men…

    Gilla

    • Låter som en bra plan med redigeringen 🙂
      Ja, det där med hundar är viktigt att man tänker igenom, men du har ju redan stor erfarenhet där, så jag vet att du kommer att fatta rätt beslut 🙂 Ha en trevlig helg nu hockey, fotande och redigerande! 😀

      Gilla

  4. Den där sortens research när man researchar efter researchen, ja, det känner jag igen…

    Gilla

  5. Andas för sjutton gubbar! ANDAS!!!!! 😀

    Gilla

  6. Ha det bra och koppla av.

    Gilla

  7. Försöka sätta punkt 🙂 klippa gräsmattan och trevlig middag. Trevlig helg!

    Gilla

  8. Fortsätta gå igenom mina krönikor till samlingen. Komplettera med texter om hur de kom till och lite annat smått och gott. Hade satt en deadline för mig själv till söndagkväll och deadlines sätts för att hållas. Hoppas du får en skön helg!

    Gilla

  9. Och nu ska jag visst skriva en novell jag med! 😀 Hoppas du får en lugn och avkopplande helg.

    Gilla

Kommentera

