Rörigt värre

Idag finns en artikel med mig i VF och därför hade de lovat att skicka mig en tidning. Nu har den av någon anledning ändå inte kommit, så jag får väl bege mig ner på stan och köpa den istället.
På tal om något helt annat fick jag igår in ett par frågor på min mejl, varav den ena rörde karaktären Jesse och om han finns på riktigt?
Med ”riktigt” menar förstås vederbörande om han har en förlaga och det har han givetvis. Inte i en enda person, utan ett par tre stycken ungefär. Så nu har vi rett ut även det.
Om någon tycker att jag har skrivit ett aningens rörigt inlägg, är det alldeles riktigt. Här hemma är det också rörigt och jag borde förstås röja upp lite, men det får vänta tills senare.
Nu ska jag dricka kaffe och sedan åka in till stan. I jakten på en tidning som jag borde ha fått i min brevlåda.

Dezmin

2 responses to “Rörigt värre

  1. Kul att folk engagerar sig och undrar så mycket. Det är ju ett tecken på att boken verkligen berör och skapar funderingar. Mycket roligare än såna böcker man slår igen och glömmer inom fem min. 🙂

    Gilla

Kommentera

