Ibland är valet det svåraste

Idag fick jag ett mejl av min förläggare. Som innehöll en recension från BTJ!
Alla får ju inte en sådan och därför var det förstås lite extra roligt 😀
Man får inte lägga ut hela recensionen och problemet jag har är att hela är så himla bra, att jag inte vet vilken rad jag ska välja.
Så, jag blundade och satte fingret mitt i texten och det föll på den här:

Det är en spännande deckarhistoria med psykologiska inslag som skiljer sig från många andra liknande historier.

Teresa Vihtma BTJ Häfte 3, 2014.

Dezmin

8 responses to “Ibland är valet det svåraste

  1. Instämmer! Grattis!

    Gilla

  2. Kul! Och vilket delikat problem 🙂

    Gilla

  3. Väl skrivet av recensenten 🙂

    Gilla

  4. Härligt! Ja gud vad häftigt att få en BTJ rec. Och välvalt av dem!

    Gilla

Kommentera

