Slutspurten

Nu har jag lekt färdigt med utseendet på bloggen och så här får det bli.
Eftersom jag inte lagt något större krut på mitt omskrivningsmanus på länge, ska jag försöka ta tag i det också. Och sedan är det ju allt annat som man ska hinna göra innan julen. Vi kommer i alla fall att vara hemma som vanligt och det bidrar ju till ett visst lugn i alla fall 🙂
Men snart är det här året till ända och ett nytt ska påbörjas. Jag ger aldrig några nyårslöften eftersom jag inte kan hålla dem. Men jag hoppas att 2014 ska bli ett minst lika bra år som 2013 har varit.
Så, nu slutspurtar jag sista biten på det här året.
Hur ser era sista veckor ut innan året tar slut?

Dezmin

 

8 responses to “Slutspurten

  1. Ingen aning! Det kan visa sig efter idag! 😛 Jag hoppas på bra.

    Gilla

  2. Jag fattar inte att året snart är slut! Tänkte jag skulle hinna med lite redigering, men annars satsar jag en del på läsning framöver.

    Gilla

    • Samma här! Jag grunnar också på lite läsning och nu dök det upp en annan bok som i och för sig kom ut för ett bra tag sedan, men av en författare som blivit väldigt mycket uppmärksammad på sistone och som jag inte läst. Boken jag är mest nyfiken på av honom är Innan jag somnar. Tror jag måste prioritera den först i läsordningen när jag återupptar den, för jag gillar udda spänningsromaner och den här verkar vara det 😀

      Gilla

  3. vart tog det här året vägen ??
    nåväl, det är fortfarande några dagar kvar så dem ägnar jag åt till att styra upp manus nr 2 som jag skrev under NaNo både förra året och det här. Sedan under de dagarna jag ska vara ledig mellan den 20 dec till 7 jan så ska manus ett nagelfaras 🙂

    Gilla

  4. Jag hoppas på en riktigt skön fortsatt december. Och såklart ett helt fantastiskt 2014.

    Gilla

Kommentera

