När allt händer samtidigt

Idag har jag:
* Fått ett erbjudande om att delta i ännu ett författarsammanhang vilket jag tackade ja till.
* Fått brev från en läsare per post. Det var lite extra kul, då de som hört av sig hittills har gjort det per mejl. Det är ändå något speciellt med ”riktig” post 🙂
* Fått ett långt mejl från en annan läsare och det tänkte jag återkomma till i nästa inlägg.
* Och sist men inte minst kom tidningen, med intervjun jag gjorde före jul, idag.
Jag återkommer med ett intressantare inlägg imorgon 🙂 Nu ska jag försöka skriva lite också.

Dezmin

8 responses to “När allt händer samtidigt

  1. Men vad roligt! Man ska ta vara på de bra dagarna för de kommer inte alltid på rad 🙂

    Gilla

  2. Oj då, ja ibland är det tyst länge och sedan kommer den där ketchupeffekten… Låter ju iaf som om det var mestadels roliga saker, eller?

    Gilla

    • Jo, mestadels är det roligt. Bara att jag är inte så där jätteförtjust att prata inför en massa människor, men nu är det ju fler än jag som ska prata, så jag behöver kanske inte få tunghäfta hehe.

      Gilla

  3. Låter ju hur fint som helst! Får man fråga vad det är för författarsammanhang?

    Gilla

  4. Mycket roligt på gång! Det är bara att tacka och ta emot. 🙂

    Gilla

Kommentera

