Jag skymtar ljuset

Helgen som gick har varit väldigt turbulent och jag har knappt hunnit sitta vid datorn, vilket kanske kan vara bra som omväxling också 🙂
Men nu börjar det äntligen lugna ner sig och med lite tur får jag sätta mig och skriva slutet på det här manuset snart.
Vi har plusgrader ute och det får gärna fortsätta så för min del.
Alltså, idag blir det att skriva vidare och jag börjar skymta ljuset i tunneln. Nu hoppas jag bara att ljuset inte visar sig vara ett tåg 😉

Dezmin

10 responses to “Jag skymtar ljuset

  1. Hm … vad du är kryptisk idag. Hoppas att det går lätt och bra från o med nu 😉

    Gilla

    • Hehe, det är inte så kryptiskt som det låter, bara att när jag närmar mig slutet på ett manus brukar det ibland visa sig att slutet ligger längre bort än vad jag trott 🙂

      Gilla

  2. Lycka till med allt.

    Gilla

  3. Härligt med plusgrader 🙂

    Gilla

  4. Om det är ett tåg, spring.
    Och i övrigt, ja tack till plusgrader. Gärna fler.

    Gilla

  5. Nej hua, tåg vill man inte springa på! 🙂

    Gilla

Kommentera

