Författarframträdande

avklarat 🙂
Som tur var så var vi tre stycken, jag är inte så bekväm att sitta och prata inför folk så där.
Men nu är det gjort och jag kan andas ut igen. Vi fick i alla fall en del intressanta frågor om våra böcker och vårt skrivande och sådant är ju den enkla biten att prata om.
Nu ska jag landa i soffan en stund och känna lugnet. För ni har väl inte missat att det är helg snart igen? 🙂

Dezmin

8 responses to “Författarframträdande

  1. Vad trevligt att ni var flera stycken! Det skulle jag också ha tyckt varit bra. Det bästa med såna där grejer är att man ofta lär sig något nytt till nästa gång 🙂

    Gilla

    • Ja, skönt att inte alla blickar var riktade på mig, samt att man fick möjlighet att prata med de andra författarna under frågestunden också. Och precis, man lär sig alltid något nytt 🙂

      Gilla

  2. Det låter riktigt trevligt! 🙂 Kul att det gick bra! Och ja, snart är det helg, men mig kunde det göra detsamma 😉 alla dagar ser likadana ut ändå. Enda skillnaden är att man inte får besked av något slag, eller de mail jag väntar på, på helgerna.

    Gilla

  3. Vad skönt att det gick bra 🙂 njut av kommande helgen. Kram

    Gilla

  4. Oj, det här har jag missat! Bravo Eva-Lisa 🙂

    Gilla

Kommentera

