Lite om lite av varje

För det första: Ny novell av Iza finns ute såg jag idag. Så, ladda ner och läs 🙂
För det andra: Fick äntligen klippa mig idag. Hurra! Välbehövligt och nu ser jag ut som en människa igen hehe.
För det tredje: En intressant fråga ställdes till mig från någon annan beträffande litteratur där vederbörande undrade över möjligheterna beträffande ett visst scenario i en historia. Jag vet, det där lät kufiskt och jag funderar på det fortfarande. Det har gjorts, men inte i den genre jag skriver i (vad jag vet i alla fall) och just nu undrar jag om det ens är möjligt att åstadkomma detta. Men kanske går det. Och om det gör det ska jag använda det i min fjärde del i den här serien tänkte jag. Tillsammans med de redan tänkta idéerna om den.
För det fjärde: Våren har äntligen kommit hit också på allvar och därför är jag extra nöjd idag.
Inte ett så välkomponerat inlägg, men lite om lite av varje alltså 🙂

Dezmin

4 responses to “Lite om lite av varje

  1. Oj, ja det där lät verkligen kufiskt, haha. Låter som om du har fått något att bita i 🙂
    Idag har det varit vår här med, (men inte lika mycket som igår) med tillhörande vårdoft i luften, ahh. 🙂

    Gilla

  2. Åh, jag behöver också klippa mig. Det är så skönt när det är gjort. 🙂

    Gilla

Kommentera

