Val av projekt

Jaha, då befann jag mig ånyo i den där situationen där jag velar mellan mina skrivprojekt.
Ska jag börja redigera manus tre i Limboserien efter min testläsares respons, eller ska jag skriva vidare på det där sidoprojektet?
Jag vet helt enkelt inte, så jag funderar på att singla slant och låta slumpen avgöra.
Jobbigt det där med val alltså.
Utöver det har jag en del läsning som ligger och väntar, så i princip skulle man kunna säga att det rör sig mellan tre olika val och då räcker ju inte ens en enkrona till för att avgöra var man ska börja.
Tror jag tar mig en kopp kaffe och grunnar lite till.
Jo, förresten, vi har sol här idag också, dock minusgrader, men ändå, en promenad är nog en bra idé. Eventuellt kan en sådan få mig att avgöra vad jag ska påbörja härnäst.

Dezmin

8 responses to “Val av projekt

  1. jag skulle gå¨på magkänslan! 🙂 Gör det som känns roligast först!? ELler så gör du det tråkiga först för att ha det roliga som morot när det är klart 😉 Eller så skaffar du en tresidig krona och singlar… Jaha, det blev ju fler val ändå, hm…

    Gilla

    • Haha, gillade speciellt det där med en tresidig enkrona, undrar om det går att tillverka en sådan för eget ”singelbruk” 🙂 Tror jag gör som du föreslår och börjar med det roligaste då 🙂

      Gilla

  2. Jag är lite i samma sits, mitt problem är att jag inte vet vilket som är roligast. Jag har så svårt för att bestämma mig, kan liksom argumentera för och emot tills jag inte vet vad jag vill längre … 🙂

    Gilla

  3. Skönt att du lyckades välja. Min ‘to do’ har blivit så lång att jag apatiskt stirrar på den :).

    Gilla

  4. Jag skulle kanske tänka på att, ähum, skjuter jag upp mitt projekt nu, alltså, ja, jag tycks göra det, igen. Ähum, hur länge kan jag göra det och tro att det blir klart?

    Beroende på svaret på frågan där så skulle jag låta det avgöra vad jag gör.
    Och ifall du tror att det är så att det är till dig frågorna ställs, så jorå, men det där är vad jag frågat mig själv den senaste månaden medan jag skjutit upp…

    Gilla

Kommentera

