Sol, redigering och böcker

Idag tänkte jag fortsätta redigera på det tredje manuset i serien. Tänkte. För ännu har inte mycket hänt på den fronten kan jag säga.
Läsningen ligger också lite i stiltje just nu. Mest beroende på att jag velar mellan att börja läsa nästa bok av Verdon och att avvakta lite då jag väntar svar om en annan bok som jag är riktigt nyfiken på. Återkommer om detta när jag vet mer.
Solen skiner i alla fall och därför tänker jag att en promenad absolut vore på sin plats. Kanske får den igång min redigeringslust igen? Jag är ju inte så där jättefrälst i att redigera 😉
Har ni några speciella böcker som ligger och väntar på att bli lästa? Och finns det någon bok som ännu inte kommit ut som ni knappt kan vänta på att få sätta tänderna i?

Dezmin

13 responses to “Sol, redigering och böcker

  1. Jag har massa fina böcker som väntar, bl.a Månpocketböckerna och Josefines bok. Men jag tänker prioritera de som finns på Goodreads.

    Gilla

  2. Åh, har en rejäl hög olästa böcker som jag väntar på att få hugga tänderna i. Men har lite svårt att bestämma mig för vilken jag ska ta först.

    Gilla

  3. Jag kommer köra Betraktaren härnäst. Onda flickor var okej, men inte anmärkningsvärd. Lite för lång och lite för seg, men konceptet var intressant och den var rätt tänkvärd, men nja … Känner att den kunde ha varit så mycket bättre!

    Gilla

    • Tack, då besparar du mig den 🙂 Jag ska också läsa Betraktaren har jag tänkt, men du hinner nog före, så det blir intressant att se vad du anser om den då 🙂

      Gilla

  4. Väntar med spänning på Cassandra Clare´s sista delen i City of-serien men den kommer i maj (engelska) och sedan har jag en hög av olästa böcker som ligger på nattygsbordet.

    Gilla

  5. Jag har ju nu de två senaste böckerna från LITET och de har företräde … bara det att jag inte ens hinner läsa våra förlagskollegors verk … inte ännu på ett tag i alla fall.

    Gilla

Kommentera

