Hurra!

Igår fick jag ännu ett trevligt mejl från en läsare som läst min bok. Det är jätteskoj när ni hör av er (speciellt ni som inte blivit upprörda) 😉
Igår fick jag också besked om boken jag hintade om i gårdagens inlägg. Det här rör sig om en bok som inte kommer ut förrän om några veckor.
Förlaget har tidigare hört av sig med frågor om jag eventuellt kunde tänka mig att recensera någon bok från dem och när jag fick syn på den här boken, mejlade jag dem omgående och hörde mig för ifall det fanns möjlighet att förhandsläsa den. Och igår fick jag alltså tillgång till pdf-filen eftersom den precis gått till tryck och den fysiska versionen inte finns tillgänglig än.
Jag kommer att återkomma med en recension om den, men eftersom jag inte får publicera den före släppdatumet, får ni vänta några veckor på den.
Gissningsvis kommer samtliga av er som följt mig att förstå varför mitt intresse var lite extra stort just för den här boken, när recensionen kommer. Verdon får alltså vänta, bara en sådan sak 😉
Så, nu blir det en del läsning och eventuellt hinner jag med lite redigering också.
Vad gör ni idag?

Dezmin

5 responses to “Hurra!

  1. Åhh, vad spännande!!! Och vilken ära att få läsa en bok före alla andra! Idag är redigerarhatten på här med. 🙂

    Gilla

  2. Tvättar, målar naglarna, lägger ansiktsmask och tänker se till att få min skönhetssömn 🙂
    Ska bli kul att se vad det är för bok! Kram

    Gilla

Kommentera

