Läser och skriver

Igår kväll började jag läsa Verdons Blunda hårt. Jag kommer säkert att få anledning att återkomma om den när jag läst ut den.
Idag har jag inte hunnit läsa så mycket för jag har ägnat morgonen åt att peta ihop en blurb. Det ni! Det är inte så enkelt som man kan tro, för den ska ju både fånga innehållet i texten och locka till läsning, allt på bara ett par rader dessutom.
Men nu har jag skickat den i alla fall och om den duger får jag kanske anledning att återkomma om den med 🙂
Så där. Då är det väl dags för mig att städa lite också, för det var ett tag sedan sist.

Dezmin

4 responses to “Läser och skriver

  1. Har läst Betraktaren nu och den var riktigt bra! Var inte så imponerad i början utan fick samma känsla som när jag läste Flynn, alltså seg början, men sen tog det fart och då blev det jättebra! Så den måste du läsa!

    Gilla

  2. Det låter spännande! Vilken ära! 🙂

    Gilla

Kommentera

