Nu jädrans

Idag ska jag ta tag i den här redigeringen. På riktigt. Börjar bli lite trött på mig själv och mina ursäkter att göra annat istället.
Så, idag händer det och om jag sätter god fart tar det ju inte så lång tid.
Halvfyra idag ska jag åka till ett möte om skrivarcirklar som eventuellt ska startas här. Det kan bli intressant, tror jag.
Men annars ska jag alltså göra mitt bästa för att redigera det tredje manuset i den här serien.
Det ska väl gå det med. Hoppas jag 🙂
Nu jädrar kör jag!

Dezmin

10 responses to “Nu jädrans

  1. Heja på! Kör så det ryker!

    Liked by 1 person

  2. Heja dig!!! Jag stämmer in med Fia: Kör så he ryk! 😉

    Gilla

  3. Härligt! Lycka till!

    Gilla

  4. Bra beslut. Heja dig!

    Gilla

Kommentera

