Det har alltid varit du

Så heter Izas nästa novell.
Den handlar om Jonna som börjar se på sin granne Alex med helt andra ögon. Han kommer in i hennes blomsteraffär en dag för att köpa blommor och Jonna börjar undra vem kvinnan är som han ska ge dessa till.
En sak som jag gillar utöver Izas sätt att skildra de här mötena på och hennes känsla för att bygga upp spänning mellan karaktärerna, är hennes humor. Precis den sortens humor jag gillar också.
I den här novellen tar det lite längre tid innan karaktärerna når själva höjdpunkten, men det gjorde också handlingen mer spännande.
Välskrivet och skickligt uppbyggd. Precis som hennes övriga.
Jag hittade den inte på Adlibris, så jag länkar till ELib. Men jag kan varmt rekommendera den som gillar vardagserotik att köpa den!
Nu ser jag fram emot nästa 🙂

Dezmin

2 responses to “Det har alltid varit du

  1. Tack för de fina orden! Vad roligt att vi har samma humor 🙂

    Gilla

Kommentera

