Det är mycket nu

För att citera ur ”Lorry”, ifall någon av er minns den serien, så är det mycket nu. Men bara roliga saker och då gör det ju inte så mycket.
Det ena är det jag hintade om i förra inlägget, men det ser ut som om ni får vänta tills efter midsommar innan jag kan göra det offentligt. Fast den som väntar på något gott… och allt det där 🙂
Utöver det är jag med i en skrivarcirkel här och nu börjar texterna till den trilla in, så dessa ska jag också hinna läsa innan vi träffas igen den 25/6.
Så, om det blir lite glesare med inlägg här under veckan, vet ni varför. Jag ska ändå göra mitt bästa för att hinna med bloggen också.
Då kickar vi igång veckan! Och snart är det ju midsommar! På fredag om jag inte helt misstar mig 🙂

Dezmin

4 responses to “Det är mycket nu

  1. Vad kul med skrivarcirkeln! Jag tycker också det är mycket nu, känner mig lite sommarslö … 🙂

    Gilla

  2. Jag tycker fortfarande saker händer alldeles för långsamt för min smak… arrghh! Send some action my way.

    Gilla

Kommentera

