Sommarläsning?

Igår skrev jag under kontraktet på uppföljaren. I nästa vecka kan jag berätta mer om tid för planerad utgivning och en del annat som rör uppföljaren.
Idag tänkte jag höra med er om ni har några fina lästips i sommar.
Jag kommer antagligen inte att hinna läsa så mycket själv under den här sommaren, men det är alltid intressant med tips, för när saker lugnat ner sig, får man ju mer tid att läsa 🙂
Så, låt höra nu. Vad planerar ni att läsa i sommar?

Dezmin

6 responses to “Sommarläsning?

  1. Problemet med mig är att om jag bestämmer att jag ska läsa vissa böcker så verkar lusten att läsa dem försvinna …Men jag hade i alla fall tänkt läsa färdigt Lacey Flint-serien av S J Bolton och sen planerar jag även att läsa Underbara helvete för den har jag tänkt läsa länge.

    Gilla

    • S J Bolton gillar jag med, så jag ska försöka läsa fler än de två första böckerna av henne jag också 🙂 Underbara helvete, lät intressant. Får nog ta mig en titt på den 🙂
      Jag är lite sådan jag också när det gäller böcker. Får sluta ”planera” att jag ska läsa dem och bara göra det 🙂

      Gilla

  2. Hm, mina sommarböcker är mestadels feelgood och jag har en känsla av att du är ute efter mer… mordlysten läsning. Am I right?

    Gilla

  3. Grattis! Vad roligt med nytt kontrakt. Heja!

    Gilla

Kommentera

