Angående Karmamailen

Jag har ju inte skrivit så mycket om Karmamailen eftersom den boken ligger ”mellan förlagsstolar” kanske man kan säga.
Men igår fick jag ett hoppfullt mejl från ett förlag som läst och gillat. De ska återkomma med besked inom kort. Ett annat förlag väntar jag fortfarande svar ifrån.
Även om Karmamailen återuppstår, kommer den bara att göra det som e-bok. Men jag tror ju på det här med e-böcker och även om det kan dröja lite till innan dess marknad ser ut som den gör i exempelvis USA, är jag övertygad om att den tiden kommer även här i Sverige.
Jag sitter alltså i väntans tider på svar om ännu ett manus. Vi får se hur det går, men jag hoppas att Karmamailen ska få nytt liv igen 🙂
I övrigt regnar det här idag, vilket kanske är lika bra eftersom jag har en hel del att göra här hemma.
Det finns en tid för allt s a s 😉

Dezmin

8 responses to “Angående Karmamailen

  1. Mycket spännande på G hos dig med andra ord! 🙂

    Gilla

  2. Vad spännande! Ska bli kul att se hur det går 🙂

    Gilla

  3. Ah! Vad trevligt! 🙂 Håller också tummarna för dig att det går vägen.

    Gilla

Kommentera

