Tidsplan, födelsedag mm

Jag har nu fått tidsplanen för nästa bok i serien, och som jag nämnde blir det tajt, men utmaningar är ju till för att övervinnas, eller hur?
På måndag kan jag berätta mer, men fram tills dess handlar det mesta om att förbereda mig så att det här ska flyta på så bra som möjligt.
Ikväll har jag en träff med min skrivarcirkel (den sista innan hösten) och utöver det en väninna som fyller år och ska uppvaktas. Jag har ännu inte hunnit köpa någon present, så det ska jag också göra.
Är det inte märkligt hur allt ofta händer samtidigt? Först ingenting, sedan allt.
Eller är det bara jag som drabbas av detta märkliga fenomen?

Dezmin

10 responses to “Tidsplan, födelsedag mm

  1. Ja, det är märkligt det där. Livet är en ketchupflaska! 🙂 Det låter iaf som kul saker!

    Gilla

  2. Haha, det borde man trycka upp på t-shirts, Livet är en ketchupflaska! För det är ju så sant, först ingenting och sen allting på samma gång. Det är alltid spännande med blåslampan i nacken, det blir liksom mer utmaning då 🙂

    Gilla

    • Hahaha, eller hur? Det borde vi göra! Det skulle bli väldigt talande t-shirtar 🙂
      Livet blir helt klart mer utmanande, samt att man får något gjort och inte får någon tid över att våndas innan man kör igång heller.

      Gilla

  3. T-shirts, det var en bra idé! 🙂

    Gilla

    • Eller hur? Vi får trycka upp ett gäng sådana kanske 🙂 Med en text. Typ: ”Författarens liv är en ketchupflaska. Först händer inget, sedan händer allt.”

      Gilla

  4. Eftersom jag precis hade ut ketchupflaskan över min t-shirt idag så kan jag säga att när det händer är man måttligt road av livet. Men ja ja, vill också ha t-shirten. Livet är en ketchupflaska. Gärna med fläck då.

    Gilla

  5. Ja, det gör vi! Härligt! Svart ska den väl vara? Med fläck, givetvis.

    Gilla

Kommentera

