Jag förstår

att ni undrar vad jag pysslar med 😉
Jag gör nästan ingenting. Jo en sak har jag ägnat en del tid åt och det är att kolla bilder som kan funka till omslaget på nästa bok.
Jag tänker att eftersom Olivia fick det första omslaget, är det kanske dags för Jesse att få lite utrymme på nästa, tycker ni inte?
I alla fall hittade jag en bild på honom igår och kan bara konstatera att jag är grymt avundsjuk på Olivia som får hångla med honom. Fy vad orättvist livet är ibland!
Men säg inget till min man 😉

Dezmin

6 responses to “Jag förstår

  1. jag älskar att nörda ner mig i omslag och inspirationsbilder 🙂 ska bli kul att se sen. Kram

    Gilla

  2. Hehe. Trevlig sysselsättning 🙂

    Gilla

  3. Jag ska inget säga, lovar! 🙂 Vad lustigt, det är lite det jag pysslar med just nu med, går i omslagstankar, hehe. Det ska bli kul att se honom. 😛

    Gilla

    • Vad skönt att höra 🙂 Jamen visst är det skoj att pyssla med omslag! En av de roligaste sakerna med skrivandet, tycker jag. Jag längtar tills du får se honom 😛

      Gilla

Kommentera

