Bruden som sa ja

är den sista novellen i Izas serie om vardagserotik.
Men förhoppningsvis inte den sista novellen hon skriver 🙂
Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag skulle återkomma med de två novellerna jag gillade bäst i serien. Och nu när jag läst ut den sista, kommer här mina två favoriter.
Mot väggen i en hiss. För att den är såväl fyndig som rolig och riktigt fängslande.
Bruden som sa ja. För att den binder samman fantasier med verklighet på ett fantastiskt smart och tilltalande sätt.
Samtliga noveller är bra, tycker jag, men dessa två blev mina favoriter.
Någon annan som läst alla och som också fastnat lite extra för ett par av dem?

Dezmin

5 responses to “Bruden som sa ja

  1. Den första du nämnde har jag nog missat inser jag. Måste läsa ikapp dårå. Min favorit av de jag läst är nog den jag recenserade igår. 🙂 men allt kan ju fortfarande ändras. Jag har ju ett par kvar.

    Gilla

  2. Pingback: Vilken är din favorit? | Iza Melody Frost

  3. Roligt att du gillade Bruden 🙂 Hissen är en favorit hos mig också 🙂 Just blandningen av fantasi och verklighet är kanske det som kittlar lite extra …

    Gilla

    • Jag gillar alla dina noveller, men dessa två var mina favoriter 🙂
      Precis, det är nog blandningen av fantasi och verklighet som gör det där lilla extra 🙂

      Gilla

Kommentera

