Snart klar

med redigeringsrunda två.
Igår tog jag mig igenom de sista sidorna.
Idag ska jag lägga till en scen som förlaget efterlyste. Den är egentligen inte svår att skriva, om det inte vore för att jag fortfarande inte har riktigt klart för mig angående en annan liten detalj som också efterfrågats.
Jag har klurat lite nu på morgonen och ska snart sätta mig ner och börja skriva den. Detaljen hoppas jag få rätsida på när jag väl börjar skriva scenen.
Vad gör ni i helgen?

Dezmin

4 responses to “Snart klar

  1. Tyvärr verkar det som att städning står på min agenda. Fy vad trist! 😦

    Gilla

  2. redigerar, jag med. Pepp pepp!

    Gilla

Kommentera

