Vilken trevlig överraskning!

Idag listar Sofia sina topp tio bästa böcker hon läst under 2014 hittills.
Lex Limbo är en av dem!
Det är sådant som gör en lite extra glad en helt vanlig lördag 🙂
Speciellt som jag saknade något vettigt att blogga om också. Så nu återgår jag till min lördag med ett litet leende på läpparna. Och fortsätter ta det lugnt efter veckan jag haft med baksidestextsskrivning och allt.

Dezmin

5 responses to “Vilken trevlig överraskning!

  1. Flera av bockerna hon listar hade kvalat in på min ockaå. Lex limbo hade jag helt klart haft med på min.

    Gilla

  2. Ursäkta stavfelen. Jag är inte full. Skriver från mobilen. 🙂

    Gilla

    • Annars tänkte jag att det kanske var hjärnsläpp det handlade om 🙂 Skämtar bara, jag förstod vad du menade och tack! Det är ju alltid jätteskoj att få komma med på läsarlistor 🙂

      Gilla

Kommentera

