Ny vecka

Jag kommer att fortsätta läsa mitt manus (trean) och grunna på en titel. Ungefär så kommer hela den här veckan att se ut för mig.
Låter hemskt spännande, va? 😉
Betydligt mer intressantare kan vara att omslaget till Den gyllene rockaden snart är spikat och att jag kan visa upp det. Det ser jag fram emot. Samt att slutföra bokvideon. Det ser jag också fram emot 🙂

Dezmin

12 responses to “Ny vecka

  1. Ser fram emot att få se omslaget!

    Gilla

  2. Väntar med spänning!

    Gilla

  3. Kul med omslaget! Det ser jag fram emot att få se.

    Gilla

  4. Jag skulle så gärna vilja kunna ägna mig åt skrivandet på heltid. Du är privilegierad, men det vet du väl redan? 😉 Ha en skön vecka!

    Gilla

    • Ja, det är härligt att kunna göra det. Hoppas du också kan göra det en dag. Dock vet jag inte om jag får särskilt mycket mer gjort för det hehe. Ha en skön vecka du med! 🙂

      Gilla

  5. Det är väl precis just spännande som är grejen, att peta omkring i sitt manus. Alltså det är ju en fin tid den där tiden innan alla andra också kan se vad det blev. För manuset blir bara bättre och ingen vet om det.

    Gilla

  6. Det ser vi också fram emot 🙂

    Gilla

Kommentera

