Redigering och puffar

Under den här veckan som kommer tänkte jag redigera det sista på manus tre i serien. Min tanke är att jag så snart som möjligt ska påbörja manus fyra och försöka ha råmanuset färdigt innan årsskiftet. Eftersom Den gyllene rockaden släpps i november, är min deadline för råmanuset än så länge lite öppen, men det är min plan att jag i mellanrummen ska hinna skriva på det och alltså ha det färdigt innan 2014 är slut.
Men, det är inte bara min nästa bok som väntar på att få möta läsare, så jag tänkte puffa lite för en kollega.
Sofia/Iza släpper dels en följetong på Telegram förlag i e-boksformat, där den första delen släpps på torsdag. Den får ni inte missa! 🙂 Samt att hennes novellsamling nu finns ute med en bonusnovell, den får ni inte heller missa. Den heter Romantik, erotik och guldkantad vardag och finns bl a att köpa här.
Och medan ni läser, redigerar jag vidare 🙂

Dezmin

4 responses to “Redigering och puffar

  1. Åh, vad roligt att du puffar för mig, tack för det 🙂
    Min plan är också att skriva nytt råmanus innan årsskiftet! 🙂

    Gilla

  2. Det gäller att ligga i. Jag ska definitivt vara klar med min redigering innan november, då jag ska skriva nytt nytt nytt.

    Gilla

Kommentera

