Snart på bild

Nu börjar det röra lite på sig här.
Som tur var hann jag färdigt redigeringen på trean redan igår, för idag fick jag det spikade omslaget till Den gyllene rockaden. Det innebär att jag kan börja göra det sista på min bokvideo. Så det ska jag pyssla med idag.
Vi siktar på att visa upp omslaget på fredag och då hoppas jag även att jag ska ha videon färdig.
Jag inser att det blir ganska fåordiga och trista inlägg för tillfället, men jag ursäktar mig med att det är full rulle just nu. Så snart det lugnar ner sig ska jag skärpa mig 🙂

Dezmin

2 responses to “Snart på bild

  1. Skönt att vara färdig med redigeringen så du kan ägna dig åt att pyssla med det andra! Själv läser jag faktiskt lite för tillfället, det var ett tag sen så det är trevligt 🙂 Det borde väl snart vara din tur att få Vassa föremål på bibblan?

    Gilla

    • Ja, verkligen och det ska bli superkul att få göra färdigt videon också! 🙂
      Jag har väntat länge nu på att den boken ska bli ledig, så jag hoppas det är min tur snart. Läsning hade just nu varit ganska avkopplande mellan varven, men det blir förstås att boken blir ledig när jag har som minst tid att läsa.

      Gilla

Kommentera

