Klar

Igår gjorde jag färdig min bokvideo. Och naturligtvis hann det strula längs vägen.
Eftersom jag tänkte att jag skulle göra den lite mer avancerad än mina tidigare för att utmana mig själv, trodde jag ett tag att jag helt enkelt skulle få ge upp. Jag gillar förvisso att lösa problem, men när alternativen för att komma runt en lösning tycks vara lika med noll, händer det ofta att jag återgår till ursprungstanken. För jag råkar även ha väldigt dåligt tålamod. Hittar jag inte en lösning inom den närmaste timmen är risken stor att jag blir frustrerad och struntar i det.
Nåväl, igår fick det ta den tid det tog och efter mycket mixtrande och svärande (herregud, hur många svordomar finns det egentligen?) fick jag båda ljudfilerna att funka. D v s både ljudeffekterna och bakgrundsmusiken.
Så, imorgon är planen att jag ska göra den offentlig. Då hoppas jag även kunna lägga ut baksidestexten till Den gyllene rockaden, samt bilden på omslaget.
Idag ska jag vila och städa. Inte nödvändigtvis i den ordningen och knappast samtidigt, men jag räknar med att hinna med båda 🙂

Dezmin

10 responses to “Klar

  1. Bra jobbat! Då väntar jag bara på att få se resultatet 🙂

    Gilla

  2. Oh vad spännande 🙂

    Gilla

  3. Ska bli jättekul att få se 🙂

    Gilla

  4. Vad spännande, ska bli kul att se! 🙂

    Gilla

  5. Spännande att få se den imorgon!

    Gilla

Kommentera

