Inför ikväll

när jag lägger ut omslaget, baksidestexten och bokvideon till Den gyllene rockaden, kommer här ett kort utdrag ur den.

Kall och hård metall trycktes mot hennes panna och ljudet av hanen som spändes fortplantades i ett eko, vilket tilltog i styrka för varje efterklang som trängde djupare in i hennes huvud. Hon hade aldrig haft något större vapenintresse, men så mycket hade hon snappat upp under sin tid med Jesse att hon insåg att det handlade om en skarpladdad revolver.

Och när vi ändå är inne på böcker, passar jag på att även tipsa om Anna Roos bok Fallen tid, som nu åter finns i lager efter att ha varit slutsåld en tid. Den vänder sig till unga vuxna, men gillar man dystopier, kan jag varmt rekommendera den även till en lite äldre målgrupp.
Då fortsätter jag med det sista pysslet inför ikväll då 🙂

Dezmin

4 responses to “Inför ikväll

  1. Oh, vad spännande, kommer tillbaka ikväll 🙂

    Gilla

  2. Spänningen stiger! Läser din blogg varje dag, prenumererar ju – men är inte här ‘inne’ så ofta. Varmt lycka till!

    Gilla

    • Jag läser din med jämna mellanrum också, måste ju hålla mig a jour med när din nästa bok kan tänkas finnas ute 🙂
      Tack så mycket! Hoppas du ska gilla bokvideon! 🙂 Om ett par timmar får du se den.

      Gilla

Kommentera

