Nu så

Nu är inledningsscenen till fyran skriven och det känns riktigt skönt att ha avverkat ”längdhoppningen” 🙂
Allt som återstår nu är att fortsätta maratonloppet, men den här gången kommer det inte att ske utan vissa anhalter. Detta eftersom jag ju samtidigt släpper tvåan i Limboserien, men jag hoppas att jag inte ska tappa farten helt i fyran trots det.
En fråga har redan uppstått i fyran och den lyder som följer:
Om man har spelat in ett personligt meddelande i röstbrevlådan till sin mobil, kan man då byta tillbaka till den där förinspelade mekaniska rösten som alltid finns tillgänglig? Detta rör sig alltså om ett kontantkort.
Om någon har information om det här tar jag tacksamt emot den.
Jag fortsätter loppet så länge 🙂

Dezmin

8 responses to “Nu så

  1. Härligt att du är igång! Tyvärr har jag ingen aning om hur det fungerar med röstmeddelandet 🙂

    Gilla

  2. Det borde väl gå, att radera det personliga hälsningsmeddelandet och återgå till standardvarianten? Du kanske får köpa ett och prova? 😉 Eller, behöver ju inte ens köpa, de delar ju ut dem gratis numera! 😀

    Gilla

    • Ja, det har du rätt i. Om man raderar det man spelat in, borde ju det förinspelade bli tillgängligt automatiskt.
      Hehe, ja man kan ju skaffa ett och prova också. Som du säger är det ju ingen kostnad att testa. Alternativt ringa Telia eller någon annan leverantör och fråga. Men jag tror att det är som du säger, att om man raderar det man själv spelat in, borde det förinspelade höras istället. Tack för tipset! 🙂

      Gilla

  3. Skönt att du kommit igång! Mitt eget maratonlopp går i snigelfart 🙂

    Gilla

  4. Heja! Spring lugnt i början och sen tar du i så orkar du hela vägen. Eller inte vet jag. Har aldrig ens tänkt tanken att springa några riktiga maratonlopp, aldrig någonsin. Utan bara just såna där skrivmarton. Och mitt utsätts för ständiga avbrott. Men snart så…

    Gilla

    • Jag har aldrig heller utsatt mig för något riktigt maraton. Skrivmaraton däremot börjar jag få en viss vana vid, men de där avbrotten är nya för mig. Så jag hoppas att det ska gå vägen 🙂

      Gilla

Kommentera

