Halv åtta hos mig

Igår läste jag ut Sofia Fritzsons sjunde och sista del i följetongen Dödskyssen. En paranormal romance-historia som jag varmt kan rekommendera.
Och när vi är inne på just Sofia, bloggade hon om ett teveprogram här och om en bekant till henne som deltar i det programmet och trots inlägget heter inte programmet Den nakne kocken, som man kanske kunnat tro 😉 Det heter Halv åtta hos mig och kommer även hit till Lycksele.
Om jag kommer att anmäla mig? Knappast. Jag gillar förvisso utmaningar, men inte några av den här sorten. Dock ska det bli intressant att se vilka Lyckselebor som vill delta och vilka som kommer med 🙂

Dezmin

4 responses to “Halv åtta hos mig

  1. Men din man kanske är en stjärna i köket och gärna vill ställa upp? 🙂

    Gilla

  2. Dom får gärna komma hem och laga lite god mat hos mig, men jag bor ju inte i Lycksele… Matlåda någon?

    Gilla

Kommentera

