Slutspurt på veckan

Igår fick jag beskedet från mitt förlag att Den gyllene rockaden kommit från tryckeriet och att den blev jättesnygg! 🙂 Jag ser så fram emot att snart få hålla slutresultatet i min hand.
Vi har flyttat releasedatumet till den 25/11 istället. Detta eftersom jag inte har min releasefest förrän då och vi tänkte att det kanske är bäst om den släpps överallt samtidigt.
Men det är ett par veckor kvar tills dess och jag har som bekant en hel del annat jag ska hinna med innan dess, så än får jag ingen tid att njuta.
Idag kommer jag knappt att hinna sitta vid datorn alls, i alla fall fr o m mitt på dagen någon gång och fram till sen eftermiddag. Så jag passar på nu istället. Måste ju få mitt internetbehov tillfredsstället 😉
Hoppas ni får en lugn och trevlig helg! 🙂

Dezmin

10 responses to “Slutspurt på veckan

  1. Jag är också nyfiken på slutresultatet! 🙂

    Gilla

  2. Trevlig helg önskar jag dig oxå!

    Gilla

  3. Vad spännande, det är alltid lite speciellt att hålla sin bok i handen när den är klar. Den slutliga tillfredsställelsen, liksom.
    Hoppas du med får en lugn och trevlig helg.

    Gilla

  4. Jag blir så avundsjuk på alla som kan få hålla sin bok i handen. Hoppas jag kommer dit jag också. Skrivtiden i helgen blir begränsad. Städning, röjning både inne och i trädgården och lite teateravslutning och teaterträning! Ha en bra helg!

    Gilla

  5. Åh, vad spännande med att få boken i handen! Fast jag ser mest fram emot att få läsa, he he, Jag är ju e-nörd. 🙂
    Hoppas du får det lite lugnare i helgen från byggare så du kan få lite lugn och ro att skriva!

    Gilla

    • Det ska bli spännande att höra vad du tycker sen 🙂
      Hehe, vi har inte ens kommit till hantverkarna än, men vi har börjat ringa några. Samt att det blev lite ändringar i planerna för dagen så allt gick snabbare än planerat, vilket ju var skönt. Men listan är fortfarande lång. Den tar vi dock inte tag i igen förrän efter helgen, så kanske jag hinner skriva lite innan hantverkarna börjar komma hit 🙂

      Liked by 1 person

Kommentera

