Intressanta sökord

Ibland hamnar besökare på min blogg med ganska intressanta sökord.
Igår landade någon här med följande mening: ”Om jag börjar skriva in medias res hur fortsätter jag då?”
Jag ska svara på den frågan eftersom jag ändå inte har något vettigt att blogga om idag.
Svar: In medias res gör att man får upp farten på sin berättelse och att frågor förhoppningsvis väcks hos läsaren. Så när man kommit igenom den startfasen kan man med fördel börja introducera karaktärerna på allvar samt eventuellt börja pytsa ut lite information som läsaren vill ha svar på.
Nu ska jag börja skriva mitt slut.  Så för mig gäller det att knyta ihop alla lösa trådar. Vi får se hur det går med det 🙂

Dezmin

6 responses to “Intressanta sökord

  1. Haha, vilka roliga sökord du får! 🙂 Men det var ju en berättigad fråga egentligen. 🙂 Kul att du svarade på den. 🙂

    Gilla

    • Hehe, ja ibland trillar det in ganska roliga, men för det mesta är det okända sökord. En del av de ord jag kan se att folk sökt på, undrar jag dock hur de ens hamnat på min blogg 🙂

      Gilla

  2. Roligt! Jag har också mest okända sökord, som synd är. Man blir ju nyfiken på vad folk sökt på…

    Gilla

    • Ja, det är skumt att det är så många okända nu för tiden, men jag har börjat kolla vilka inlägg som blivit lästa och då kan jag i alla fall gissa mig till vad man varit ute efter 🙂

      Gilla

  3. Finns In media res på rea inför julen??? kanske skulle behöva ett par hekt…ehh, kilo!

    Gilla

Kommentera

