Hektisk förmiddag

men följande har jag bockat av sedan klockan 06.00 i morse.
Besök av sotaren – check
Leverans av motorcykel (makens) – check
Nu väntar jag in en elektriker som när som helst dyker upp för att kunna bilda sig en uppfattning om arbetet och lämna en offert – inte check än
I eftermiddag ska jag gå på DGR ännu en korrunda inför e-boken – inte check än på flera dagar
Där har ni min dag i stora drag. Behöver jag säga att jag redan längtar tills den är slut? 🙂

Dezmin

4 responses to “Hektisk förmiddag

  1. Fy vad tidigt din dag började! Men nu börjar den väl lida mot sitt slut i alla fall 🙂

    Gilla

  2. Ibland skulle man vilja dra fram klockan och ibland bak. Ikväll ska jag korrekturläsa min skräcknovell. Jag har skrivit den i ett rasande tempo nästan 22 000 tecken på 2 dagar. Korrekturläsningen kan bli en skräckupplevelse i sig själv!

    Gilla

Kommentera

