Er önskelista?

Eftersom jag har så många saker att bolla med just nu och dessutom har svårt att komma på något vettigt att blogga om, frågar jag er om det är något särskilt ni skulle vilja läsa om på bloggen?
Jag är öppen för de flesta förslag 🙂

Dezmin

16 responses to “Er önskelista?

  1. Hm, vad svårt, kommer inte på nåt just nu, men jag återkommer om det dyker upp nåt!

    Gilla

  2. Jag har också bloggtorka så tyvärr, jag är ingen vidare hjälp :p

    Gilla

    • Ja, det är verkligen inte lätt att komma på vad man ska skriva om när renoveringen upptar en stor del av ens vakna tid, men bara den mattas av blir det nog bättre med idéer till bloggen 🙂

      Gilla

  3. Åh, jag som är mitt uppe i redigeringen och känner mig lite vilse i pannkakan skulle bli jätteglad över ett inlägg med redigeringstips där du berättar lite hur du lägger upp ditt redigerande 🙂

    Gilla

  4. Nån sa mig nyligen att det roligaste som finns är att få höra om när det inte går så otroligt bra utan lite snett liksom. Så Eva-Lisa, berätta om nåt i skrivandet som inte gick som på räls. Lovar att i nåt läge, efter julkalender maraton, så ska jag också göra det.

    Gilla

  5. Jag har i alla fall hämtat din första bok på posten och den andra kom idag!!!

    Gilla

    • Vad roligt, Pia! 🙂 Det ska bli så intressant att höra vad du tycker.
      Jag läste din novell också hos Melker. Det var en tänkvärd historia så här i jultider 🙂

      Gilla

  6. Jag vill gärna höra lite bloopers från renoveringen 🙂

    Gilla

    • Hahaha, du är rolig du! 🙂 Men man får ju önska 😉 Jag önskar att renoveringen ska gå galant utan några bloopers, men om det inträffar några sådana ska jag blogga om dem, det lovar jag 🙂

      Gilla

  7. Vilket stjärntecken är du och tror du på astrologi?

    Gilla

  8. Kom på en till: Har du någon gång råkat ut för nåt övernaturligt? Drömt en sanndröm, känt på dig något som inträffat eller liknande? Tror du på sånt?

    Gilla

Kommentera

