Novellrenovering

Röran jag lever i fortsätter ett tag till, men idag fick de trappan till loftet på plats. Dock återstår räcken och lite annat jox, så jag får leva vidare med byggställningen.
Fick även in en förfrågan om att delta i en novellantologi och det har jag tackat ja till trots att mina novellerafrenheter inte är jättestora, men jag hoppas att det ska gå bra ändå. Jag har ju ett par månader på mig att få ihop något 🙂 Kanske kan jag ta deckarnovellen jag skrev och renovera den lite hehe.
Hoppas ni får en trevlig helg, jag ska försöka vila tänkte jag. Vi får se hur det blir med det.

Dezmin

6 responses to “Novellrenovering

  1. Vad kul! Det kommer säkert gå jättebra. Och precis, nu när du ändå är i renoverartagen varför inte renovera en novell med? 🙂 Hoppas du får en lugn och vilsam helg.

    Gilla

  2. Vad roligt med en antologi! 🙂 Hoppas du får till lite vila i helgen. Det hoppas jag också på.

    Gilla

  3. Grattis till förfrågan!! Kommer att gå jättebra!

    Gilla

Kommentera

