Att göra idag

Idag ska jag försöka skriva färdigt novellen jag börjat på, vi får se hur det går med det. Renoveringen har ett välkommet avbrott idag och imorgon, så då passar det bra att försöka skriva färdigt den.
Sen förbereder jag mig inför radioframträdandet på lördag. Inte för att jag vet riktigt vilka frågor jag får, men man kan ju spela lite ”Djävulens advokat” åt sig själv, så man är beredd även på de klurigaste frågorna hehe.
Hur går det för er andra under den här veckan? Har ni kommit igång än, eller är det lika trögstartat som för mig?

Dezmin

16 responses to “Att göra idag

  1. Försöker komma igång, men är inte helt frisk ännu, förkylning och huvudvärk finns kvar, så känner mig väldigt seg. Spännande att det snart är radiodags 🙂

    Gilla

  2. Jag kommer aldrig igång förrän mot slutet av veckan och då är det snart helg igen :).

    Gilla

  3. Just idag hade jag flyt. Funderar på om det var nåt särskilt jag gjorde för att sen kopiera det, men nää. Hade bara flyt 🙂

    Gilla

  4. Men gud, varför får jag inte uppdateringar om nya inlägg förrän en halv dag senare? Har även varit inne här tidigare idag utan att hitta något inlägg 😦 JVL BLGGR! Kul med novell och radioprat, du har då alltid något spännande på gång! 🙂

    Gilla

  5. Det är så härligt när man är igång igen. 🙂

    Gilla

  6. Inte svårt att komma igång. Eller jo. Men mest för att måste fokusera på jobb och förberedelser för skrivkurser. Så det är lite ryckigt.

    Gilla

  7. Kul med radio! Det blev lite trögstartad vecka innan allt kom igång men ikväll är det dans och då får jag ”skaka rumpa” lite. Haha

    Gilla

Kommentera

